zondag 21 april 2013

Nail Art #1 - Chevron Nails













Hii meiden! Vandaag deze nail-art voor jullie. Ik weet dat de foto's van verschrikkelijke kwaliteit zijn, maar we moeten het er maar even mee doen. Ik heb wel een camera met een macrolens zodat je de details goed kan zien maar alle batterijen waren leeg. Helaas pindakaas! De volgende nail-art wordt sowieso gemaakt met goede kwaliteit. Veel plezier!


Ik gebruik bijna altijd budget-nagellakjes. Dit betekent dat ze goedkoop zijn. Ik heb best veel nagellak, waarvan 99% budget is. Ik heb 1 nagellakje van OPI, daar ben ik natuurlijk heel blij mee maar ik ga voor deze blog vooral budget nagellak gebruiken.

van links naar rechts: 
Catrice nr. 820 Pimp my Shrimp
MAX nails white (uit het French Manicure setje)
MAX striper black
MAX nails topcoat (uit het French Manicure setje)
Een dun afgeknipte verfkwast

Stap 1.
Begin met het wit lakken van je nagels, 2 laagjes. Na 2 laagjes heb je vaak pas de volledige dekking bereikt.

Stap 2.
Met de striper maak je 'driehoekjes zonder onderkant'. Zorg dat er witte stukjes tussen de zwarte lijntjes overblijven, voor de koraalkleur.

Stap 3.
Dip met een klein kwastje in de roze nagellak. Zorg dat er niet te veel aan het kwastje zit. Doe het zelfde als dat je met de zwarte nagellak deed, tussen de zwarte streepjes in. Werk niet té precies, als je het namelijk een beetje slordig doet ziet het er heel speels uit.

Stap 4.
Breng een topcoat aan en je bent klaar!
Veel succes!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten